Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Τα Μικρά των Ημερών :Ρ



Καλησπέρα.
Μου φαίνεται πως σήμερα -έχοντας τριάντα λεπτάκια μπροστά μου- θα υπηρετήσω τον τίτλο του blog μου.

Τα Μικρά της Ημέρας δε λέγεται; Ε, ας πω κάποια μικρούλικα πραγματάκια για τις τελευταίες τρεις μέρες.




  • Πήγα επιτέλους στο γιατρό. Η μητέρα μου είχε κλείσει ραντεβού χωρίς να με ενημερώσει (νόμιζα πως θα πήγαινα κομμωτήριο -.- ) και ύστερα την Τετάρτη, ύστερα από το φροντιστήριο, πήγα μαζί της στο γιατρό. Όταν μου ανακοίνωσε το πρόβλημά μου η μητέρα μου ανησύχησε περισσότερο από εμένα. Εγώ βλέπετε, έπαιζα με τα δάχτυλά μου. :Ρ
    Ρώτησε τη γιατρό τι έπρεπε να κάνουμε και εγώ της έδωσα την απάντηση xD "Θα πάρω χάπια για να υπάρξει μια ισορροπία" είπα ήρεμα και η γυναίκα με κοίταξε χαμογελώντας. Με τα πολλά, μου είπε πράγματα που ήξερα ήδη. :Ρ Το είχα ψάξει ήδη το θέμα και εδώ και ένα χρόνο ήξερα από τι "έπασχα".
  • Την Τετάρτη που είχε βρέξει, έγινα λούτσα με την Ειρήνη. :Ρ Η πρώτη φορά της φετεινής σεζόν όπου εμφανίζομαι ως βρεγμένη γάτα! :D
  • Πήγα παραδόξως καλά στο διαγώνισμα Μαθηματικών Κατεύθυνσης. Χωρίς να απαντήσω δύο ερωτήματα, είχα το δεύτερο καλύτερο γραπτό του τμήματος με διαφορά ενός βαθμού από το πρώτο. Β)
  • Έγραψα ΣΚΑΤΑ στη Φυσική Γενικής. :/
  • Έγραψα πολύ καλά στη Φυσική Κατεύθυνσης αν και έχασα το εικοσάρι από βλακεία -.-
  • Οι εξελίξεις προχωρούν με ταχύτητα 180km/h.
  • Βρήκα μία αντιγυραντική κρέμα στο κομοδίνο μου. ο_Ο
  • Σήμερα θα δω το τρίτο επεισόδιο το Code Geass το οποίο προχωρά με την ταχύτητα μιας χελώντας -.-
  • Μία κοπέλα από το σχολείο βλέπει επίσης το Death Note! Είμαι τόσο περήφανη που της το σύστησα και μαντέψτε: ζωγράφισε τον L! :D Την αγαπώ <3
  • Σήμερα έχω το πρώτο μου μάθημα μορφολογίας! Ανυπομονώ να δω τον καθηγητή μου στο ωδείο. :Ρ
  • Στη μουσική δωματίου φέτος θα δουλέψω με βιολί. Duh... Με εκνευρίζει αυτό το όργανο αλλά είναι way better από το κλαρίνο. I mean, μου μεταδίδει κάποια συναισθήματα, κι ας είναι αυτά εκνευρισμός, ενόχληση και αηδία σε μικρό βαθμό. Είπαμε, αγαπάμε τσέλο!
  • Ήταν να πάω κομμωτήριο σήμερα για να ξεμπερδεύω με την ψαλίδα αλλά η κομμώτρια "δεν είχε χρόνο". -.- Δεν ξέρω πως να τα κάνω τα μαλλιά μου... Καμιά ιδέα; :Ρ
  • Πρέπει να ακούσω το Αγρίμια και Αγριμάκια μου (;) για να δω τι έχω να βγάλω. :Ρ Ελπίζω να μου αρέσει το κομμάτι. :Ρ
  • Έχω αρχίσει να πιστεύω πως θα τα καταφέρω. Τα Μαθηματικά δε μου φαίνονται τόσο ακαταλαβίστικα, η Χημεία -αν και κολλημένη με το δεσμό υδρογόνου και την ώσμωση- έχει τη δική της πλάκα με τις ενώσεις και τα Π της, η Φυσική είναι γελοία. :Ρ




Πφ... Αυτά είχα να πω σε ακόμη μία, άσκοπη ανάρτηση. :Ρ
Έχω να πάω σε μάθημα οπότε σε περίπτωση που έχω ορθογραφικά, συντακτικά ή γραμματικά λάθη... δεν φταίω εγώ. :Ρ


Καλημέρα σε όλους όσους ξύπνησαν, καλησπέρα σε όσους δουλεύουν και καληνύχτα σε όσους θέλουν να κοιμηθούν. :Ρ

Σας αφήνω με τον L!







(Αγαπάμε L!)

25 σχόλια:

Δεν την παλεύω κάστανο είπε...

Αισθάνομαι πολύ περήφανος που σε είπα να δεις death note,τα αυτόγραφα μετά

Νίκος είπε...

Από που να αρχίσω και που να τελειώσω.Καταρχας με τα πιο σημαντικά.Δεν είσαι άρρωστη φαντάζομαι?Στο απαγορεύω.Αυτή τη δουλεια θα κάνουμε.Μετά αν και ξέρεις τις απόψεις μου περί φυσικής,μαθηματικών και κτλ νομίζω ότι έχεις το ίδιο με μένα.Κάνεις απροσεξίες και το πληρώνεις.Παλιά καραβάνα στο θέμα.Το ζήτημα είναι δύσκολο στην αντιμετώπιση.Όσο για τη φυσική γενικής της Β' τη θυμάμαι και όχι για καλό.Όλη τη χρονιά ο μεγαλύτερος βαθμός σε γραπτό ήταν 15 και όλα τα υπόλοιπα κάτω από τη βάση.Στις εξετάσεις δε έγραψα 8.Μεγάλη ιστορία και αυτή.Τώρα για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

the writer είπε...

Αχ, είμαι αλλεργική στα θετικά μαθήματα !(ναι, είμαι της θεωρητικής και του μπλα μπλα, τι να κάνουμε;)Ο L καλό άτομο φαίνεται...

Ἅ λ ς είπε...

LLLLLLLLL <3

Fleur είπε...

H φυσικη γενικης γενικα ειναι χαλια στην 2 Λυκειου.;P

Να κοψεις αφελιες!
ή τα εχει ηδη? ;P

Φιλιααααα!!

Creep είπε...

Ου, Λίζα!

Δεν φαντάζομαι να σαι άρρωστη; '.'
Και γω το απαγορεύω, χωρίς πλάκα.
Αντρέα και Νίκο περνάμε πότε πότε και από κανά βυθό, ειδικά εσύ αντρέα ολόκληρη ανάρτηση σου χω αφιερώσει ρε ζώο και δεν ήρθες να τη δεις. :|

Ρε συ ο L στο 25 γιατί να πεθάνει γαμώ; :'(((((

Μισώ την θετική.-
Αλλά να περάσεις.-
Ωραία εικόνα :D

Αυτά :Ρ

Καλό βραδάκιιι.

Master A είπε...

Μόλις είδα τι έχεις γράψει, πρώτη φορά μπαίνω και για να είμαι ειληκρινής δεν το χω ξανακάνει αυτό, γενικότερα.Και αναρωτιόμουν τι απέγινε το σκίτσο μου... Τώρα χωρίς τον L να δω τι θα κάνουμε. Πάνω που φτιαχνόμαστε με μια σείρα πάνε και μας τη χαλάνε. Αίσχος.

Βάσσια είπε...

Να είσαι καλά!
(Ήμουν της θεωρητικής) :-)
Να περάσεις ένα όμορφο σ/κ

Καλό σου βράδυ

Dreamcatcher είπε...

Κύριε Κάστανε,

Χαίρομαι τόοοοοοοοσο πολύ που μας επισκεφτήκατε! ^_^

Dreamcatcher είπε...

Νίκο,

Εξαρτάται πως ορίζεις το "άρρωστη". Παραδείγματος χάριν, εάν πας σε νοσοκομείο για να κάνεις γενικές εξετάσεις θα βρεςι τουλάχιστον τρεις ασθένειες από τις οποίες πάσχεις. Αυτό, σε κάνει άρρωστο; :Ρ

Η απροσεξία θα μας φάει. :/

Dreamcatcher είπε...

The writer,

Ο καθένας με τα γούστα του! xD
Ο L είναι πολύ ωραίο τυπάκι. Β)

Dreamcatcher είπε...

Αλς,

Πες μου πως έχεις δει κι εσύ το Death Note! <3

Dreamcatcher είπε...

Fleur,

Τελικά δεν έκοψα αφέλειες, απλά κόντυνα λιγάκι τα μαλλιά μου. :Ρ

Dreamcatcher είπε...

Creep,

Φτου, είμαι αναζητούμενη γιατί έσπασα τους κανόνες. :Ρ
(Ο Νίκος δεν είναι ο γνωστός μας Νίκος αλλά ένας άλλος :Ρ )

Αγαπάμε Θετική.-
Αλλά ας περάσει στη θεωρητική σχολή που θες.-
Υπέροχος L <3

Dreamcatcher είπε...

Master A,

Μη μου πεις πως σου πήραν το σκίτσο! ο_Ο Όταν είχαμε κατεύθυνση, βρισκόταν στο θρανίο σου!

Dreamcatcher είπε...

Βάσσια,

Ευχαριστώ πολύυυυ! (Χαιρετίσματα στα θεωρητικά μυαλά!)

Sinner είπε...

May the force be with you όπως και να 'χει.

Η ηλιαχτίδα που καίει εγκεφάλους σε χαιρετά:Ρ

Dream Girl είπε...

Αγαπάμε L, αλλά αγαπάμε τον Light ακόμα περισσότερο. :)
Τα άλλα δεν τα σχολιάζω. Θα νευριάσεις!
Oyasumi nasai nano desu~! ^__^

Ἅ λ ς είπε...

το καλοκαιρι :)

Dreamcatcher είπε...

Anlin,

Καλησπέρα ηλιαχτίδα! :D

Dreamcatcher είπε...

Dream Girl,

Είπαμε ο Light είναι μια ψωνάρα ιδιοφυία. :Ρ
Να μου τα πεις in private γιατί θέλω να μάθω. :Ρ

Ja ne! ^_^

Dreamcatcher είπε...

Αλς, εγώ το τελείωσα πριν μία εβδομάδα περίπου! xD

φλόγα είπε...

εμένα μαρέσει περισσότερο ο light!νταξει έχει πολλά αρνητικά αλλά είναι θεός ο τύπος!και αν ήμουν στη θέση του το ίδιο θα έκανα!βασικά έχω σκεφτεί πολλές φορές να είχα ένα deathnote!πάντως γενικά λατρεύω τα ανιμέ γιαυτό τώρα που έγινα φοιτήτρια άρχισα γιαπωνεζικααααα!xDDDD

φλόγα είπε...

watashi wa nihongo no gakusei desu!

Dreamcatcher είπε...

Φλόγα,

Δε λέω ο Light ήταν ιδιοφυία αλλά... ήταν ψωνάρα. :Ρ Ψωνάρα που ήθελε να τον προσκυνούν όλοι. Είχε ψυχολογικά ο άνθρωπος.
Άσε που στο τέλος, στο manga, δε μου άρεσε καθόλου πως συμπεριφέρθηκε. Παρακαλούσε για τη ζωή του. ο_Ο That's not Light!

Να φανταστώ πως είπες πως διαβάζεις Ιαπωνικά; :Ρ


Ja ne! ^_^