Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Η ονειροπαγίδα παίζει :Ρ



Γίιιιιιιιιιιιιιιιχα!
(Ωραία εισαγωγή huh?)

Ήρθε η ώρα λοιπόν που ακόμη και μια ονειροπαγίδα πέφτει στην... παγίδα του game-blogging. Ένα τερατίνι (βλέπε Lazarus ), μία piano-lover (βλέπε Poisonous )και η Rea-chun (βλέπε Dream Girl )με προσκάλεσαν να γράψω δέκα αγαπημένα μου πράγματα. Φυσικά αφού με προσκάλεσαν τρεις, αναγκαστικά θα γράψω τριάντα. -.- Δεν ξέρω εάν θα βρω τόσα αλλά θα προσπαθήσω. :Ρ



1. Τη σοκολάτα! <3
2. Το αίμα (κι όχι λόγω Twilight -.-)
3. Tην Stolichnaya!
4. Τη μυρωδιά των βιβλίων.
5. Τα ίδια τα βιβλία. :Ρ
6. Τα μπλε all star.
7. Τις παρτιτούρες.
8. Το τσέλο.
9. Τα πετυχημένα δώρα που δεν περιέχουν άρωμα :Ρ
10. Τις συλλογές CDs.
11. Τις βιβλιοθήκες. <3
12. Το πιάνο.
13. Την κιθάρα. :Ρ
14. Το ψαλίδι! <3
15. Τα iPods.
16. Τα νυστέρια. <3
17. Τον εγκέφαλο <3...>
18. Τα σκίτσα.
19. Τις ανάλαφρες, φαρδιές μπλούζες.
20. Τα καρό πουκάμισα.
21. Τα κεριά (φωτιά <3>
22. Τους αναπτήρες. :Ρ
23. Το ρολόι.
24. Τα μολύβια.
25. Τα απαλά υφάσματα.
26. Τις πυτζάμες. :Ρ
27. Την μυρωδιά που αναδύουν τα φρέσκα σεντόνια.
28. Την ατζέντα.
29. Τα λεφτά. :Ρ
30. Τα κεκάκια!



Σημειώσεις:
  1. Δεν είμαι βρικόλακας.
  2. Δεν είμαι μεθύστακας.
  3. Δεν είμαι σχιζοφρενής δολοφόνος.
  4. Δεν έκαψα εγώ τα δάση της Ελλάδας.
  5. Δεν κλέβω τα λεφτά των άλλων
  6. I'm just a dreamcatcher.


Ok, οι επιλογές ήταν τελείως random. Πιστεύω πως μέχρι το... πφ... 15; υπάρχει μια καλή σειρά :Ρ . Σε αυτό το διασκεδαστικό παιχνιδάκι δεν μπορώ να καλέσω πολλούς αφού αυτοί έχουν κάνει ήδη δικές τους λίστες ΑΛΛΑ! Θα ήθελα να δω την Βάσσια , τον Nameless και τον Merlin να συμμετέχουν στη χαρά μας!


Σημείωση Νο2: Η μουσική επιλογή είναι τελείως τυχαία. Αγαπώ τον Chris Isaak και τα κομμάτια του οπότε το Blue Hotel δε θα μπορούσε να λείψει από το blogάκι μου!


Θα τα ξαναπούμε!






21 σχόλια:

Creep είπε...

Απαντώ στις σημειώσεις:

1. Wouldn't you want to?
2. Kρίμα. Νιώθω μόνη τα βράδια.
3. Κρίμα. Ο Σίμος παίζει σόλο.
4. Κρίμα! Ο Σίμος δεν εγκρίνει. :Ρ
5. Όχι κρίμα. Εδώ εγώ είμαι αυτή που παίζει σόλο.
6. Fuck yeah. *rrrrrrrr*

Dreamcatcher είπε...

Creep,

Απαντώ στα σχόλιά σου.
1. Not really. :P
2. Πότισε τον αρκούδο σου βότκα Β)
3. Και; :Ρ
4. Και; :Ρ
5. Θα σε καταγγείλω τότε Β)
6. Αυτό είναι καλό τώρα;

Sinner είπε...

Χαχα, έλιωσα με τις σημειώσεις σου! :D

Fleur είπε...

ειι Λιζα :P
Δεν παιζεις καλα το παιχνιδι :P
αμα ηταν εγραφα και εγω 40 B) :P *snob*

χαχαχαχ και εγω ελιωσα με τις σημιωσεις :P

Lazarus είπε...

Δεν θα μπορούσα να μην εκφράσω την αμέριστη λατρεία μου για το 3!

(Σήμερα θα πάρω νέο μπουκάλι για το σπίτι το παλιό τέλειωσε.. Να σε περιμένω? :P )

Το 2 από τις σημειώσεις να το σχολιάσω? Άσε καλύτερα!B)

Τερατοφιλιά Λιζάκιιιι!

Marsy είπε...

Αμαν ρε Λίζα με τα αίματα και τα νυστέρια να 'ουμε! :Ρ
Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τα αγαπώ κι εγω <3
Φιλάκια!

Dream Girl είπε...

Χαχαχα

Για τα 10 πράγατα που αγαπάς :
Λατρεύω: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 21, 24, 25, 26, 29 :Ρ

Όλα υα άλλα άσε καλύτερα :Ρ

Για τις σημειώσεις :
1) Κρίμααααααα! Μη σκας όμως, θα σε δαγκώσω εγώ και θα γίνεις!
2) Να σε δω να μεθυσμένη και θα τα 'χω δει όλα!
3) Γράψε λάθος στο 2. Εδώ θα τα 'χω δει όλα.
4) Δε σε πιστεύω :Ρ Μουαχαχαχ!
5) Αυτό το πιστεύω. xD
6) No com.

See ya around! ;) Σμακ ^__^

(Είναι chan , όχι chun :P)

Rohanne είπε...

Οι σημειώσεις ήταν το καλύτερο σημείο :Ρ
Κι εγώ αγαπώ το 20, το 21 και το 26! <3

Dreamcatcher είπε...

Anlin!
Καλώς ήρθες! :Ρ

Dreamcatcher είπε...

Fleur,


Δε φταίω εγώ που εσύ δεν ήξερες τους κανόνες! *σνομπ* :Ρ

Τα λέμε!

Dreamcatcher είπε...

Lazarus,

Μη μιλάς για το 3 τόσο απλά. :| Σε δύο χρονάκια, σου 'ρχομαι. :Ρ

Κι όχι, μην σχολιάσεις τη δεύτερη σημείωση. Μου φαίνεται πως δε με συμφέρει :Ρ

Τα λέμε Τερατίνι!

Dreamcatcher είπε...

Marsy,


Αν δεν τα αντέχεις τότε ξουτ! Β)
Αγαπάμε νυστέρια <3


Τα λέμε! Φιλιά!

Dreamcatcher είπε...

Dream Girl,

Από τα 15 αγαπημένα μου πράγματα, συμφωνούμε στα 14. ο.Ο Τυχαίο; Δε νομίζω. :Ρ

1. Μη με πονέσεις *σνιφ*
2. Αυτό σκέφτονται όλοι :Ρ
3. Εγώ μπορώ να με δω ως δολοφόνο. Θες να δεις; Β)
4. Μη με πιστεύεις Μουαχαχαχ!
5. Arigato!
6. Τι υπονοείς; *σνομπ*

Σημείωση: Θα τα μάθω τα chan, kun, sempai, sama... Που θα μου πάει!

Dreamcatcher είπε...

Rip,

Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!
Αγαπάς τα κεριά ή τη φωτιά; Β)

Διονύσης Μάνεσης είπε...

( λέω κι εγώ, τριάντα πράγματα θα γράψει, δε θα βάλει μέσα τη θεψρητική κατεύθυνση, έστω και μόνο για παρηγοριά των φίλων; Αχ! Άσπλαχνη, άσπλαχνη ζωή!)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Οφείλω να ομολογήσω πως:

Δεν είμαι βρικόλακας.
Δεν είμαι μεθύστακας.
Δεν είμαι σχιζοφρενής δολοφόνος.
Δεν έκαψα εγώ τα δάση της Ελλάδας.
Δεν κλέβω τα λεφτά των άλλων
I'm just a dreamcatcher.


Ναι καλέ... μόνη μου τα σκέφτηκα! Δε με πιστεύετε?
Και ναι, δε λιποθυμάω με το αίμα
τα κοπανάω πού και πού
ακονίζω καλά τα μαχαίρια της κουζίνας
λατρεύω να βλέπω τις φλόγες της φωτιάς
δεν ξέρω τι μισθό παίρνω
και βέβαια
άμα και μ' αρέσει κανένα όνειρο... το... δανείζομαι!

Ε... χμ... καλώς όρισα!

Dreamcatcher είπε...

Κ. Μάνεση,

Οι Φίλοι πιστεύω πως έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν το πόσο κακιά είμαι. Μουαχαχαχα!

Dreamcatcher είπε...

Φυσικένια,

Καλώς μας ήρθες με τη δυναμική σου παρουσία!
Μου φαίνεται πως θα συμφωνήσουμε σε πολλά πράγματα εμείς οι δύο. :Ρ

Τα λέμε!

Νίκος είπε...

Συμφωνώ με το κ. Μάνεση.Έπρεπε μόνο για εμάς να βάλεις και την θεωρητική στα αγαπημένα σου πράγματα.Έτσι για εμάς τους υπόλοιπους,την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.

Dreamcatcher είπε...

Νίκο,


Εμείς οι θετικοί ξεχωρίζουμε από τη μάζα. Β)

Νίκος είπε...

Παραμύθια της Χαλιμάς Λίζα!!