Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Time For Awards!

Being a blogger for λίγο καιρό, είπε να δώσω τα δικά μου ξεχωριστά βραβειάκια.


Μην σπρώχνεστε κυρίες μου, ο διάδρομος της φήμης ανήκει σε όλες σας.
Μην μου ρίχνετε το γοητευτικό σας βλέμμα κυριούληδες, δε θα σας δώσω το βραβειάκι μου εάν δεν το αξίζετε.
Μην κουτσομπολεύετε πίσω από την πλάτη μου starlets, θα έρθει η μέρα που θα πάρετε κι εσείς βραβείο.
Μην με πιέζετε paparazzi! Θα τα ανακοινώσω!


Χεμ χεμ, *Άμπριτζ στυλ*
Κυρίες και Κύριοι, Starlets και μπάζα, Paparazzi και Αρθρογράφοι, ήρθε η ώρα να παραδώσω το πιο Unique Award στους Bloggers που ξεχωρίζουν για τις πρωτότυπες, διασκεδαστικές, ταξιδιάρικες, down-to-earth αναρτήσεις!






Στο λευτέρη που με τον άμεσο και τον κριτικό του τρόπο μπορεί να περάσει πολλά μηνύματα μέσω των αναρτήσεών του. Πρέπει όμως να αρχίσει να γράφει πάλι γιατί μας έχει λείψει.

Στην Dream Girl που με το σαρκαστικό και χιουμοριστικό της τρόπο περιγράφει απλά, καθημερινά γεγονότα με πολύ ενδιαφέρον.

Στη FLEUR που μας δίνει την αίσθηση πως μπορούμε να αγγίξουμε τα αστέρια με τις αναρτήσεις της.

Στο -αγαπημένο μου- ξωτικό Merlin που μας μαγεύει με τις ονειρεμένες του ιδέες, αναρτήσεις και εμφανίσεις.

Στην Creep που υπενθυμίζει πως είμαστε άνθρωποι κι όχι πλάσματα τελειότητας.

Στη Rip με τη δυναμική της παρουσία και την αγάπη της για τον Ayanami (Die!!!)

Στην Anlin που μας μαγνητίζει με κάθε της ανάρτηση.

Στην Poisonous που άρχισε να γράφει ξανά!





Η σειρά είναι τυχαία καθώς δεν μπορώ να έχω κάποιο συγκεκριμένο, αγαπημένο blogger!
Μοιράστε αυτό το βραβειάκι σε όσους θεωρείτε κι εσείς unique και please... παραμείνετε ίδιοι!

8 σχόλια:

fly είπε...

Ω σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου... τιμή μου!
*Το σκέφτομαι*

Φιλάκιααα και καλησπέρα!

Rohanne είπε...

Arigato gozaimasu Liza-sama ^.^
Κι ας είσαι με τον Mikage, δεν πειράζει :Ρ

Dream Girl είπε...

Domoooooooo!!! ^__^
Άλλα πρέπει να πω πως ο Ayanami είναι από τους πιο WOW κακούς σε anime. :P

Τα λέμε! ^__^

Creep είπε...

Πωω, όλοι κάναμε δικά μας βραβεία. Να σου εκμηστηρευτώ κάτι; Το δικό μου είναι σχεδόν έτοιμο. :Ρ
Ευχαριστώ. Και ευχαριστώ και για την περιγραφή. :Ρ
Μόνο που... ο τρόπος που το έθεσες με ωθεί να σχολιάσω περεταίρω. Είμαστε τέλεια πλάσματα. Όχι με την έννοια αλάθητα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο φτιαχτήκαμε είναι αυτάρκης. Εντελώς συναισθηματικοί, με φόβους κλπ κλπ. Αλλά ναι, ακριβώς επειδή κάνουμε λάθη, είμαστε πλάσματα τέλεια. Αυτή είναι η ομορφιά μας. Μεγάλη φιλοσοφία. :Ρ
Ευχαριστώ. Απλά επειδή δεν σχολιάζω δεν σημαίνει πως δεν περνάω...

Fleur είπε...

Αχουυυυυυυυυ :D
Ευχαριστω παρα πολυ Λιζζυ μου :)

Sinner είπε...

Omg δεν το περίμενα... Σε ευχαριστω Λιζάκι μου! :)

Poisonous είπε...

Λίζα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
:)
Ελπίζω να τα πούμε, καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

Λιζαααααααααααακιιιιιιιι!!! Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!